Ty decydujesz co kupi Klient, czyli jak wpływać na decyzje zakupowe Klientów
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:
Ty decydujesz co kupi klient, czyli jak wpływać na decyzje zakupowe klientów
Cel szkolenia :
Szkolenie skierowane jest dla sprzedawców i handlowców. Ma charakter warsztatu, podczas którego uczestnicy poznają mechanizmy, które wpływają na sposób podejmowania decyzji przez klientów. Ponadto, uczestnicy poznają sposoby (i przetrenują je w grupach) tworzenia warunków na tyle przyjaznych do klienta, by dokonał on zakupu przy pierwszej wizycie lub kontakcie z handlowcem. Ważnym elementem szkolenia jest trening badania potrzeb klienta i dopasowani ofertę do tych potrzeb. Uczestnicy warsztatu poznają też przyczyny oporu klienta i dowiedzą się, jak prawidłowo reagować na opór w taki sposób, aby zachęcić klienta do zakupu. Uczestnicy nauczą się również trudnej sztuki prezentowania w odpowiedni sposób klientowi ceny.
Szkolenie może być przeprowadzone w wersji dla osób początkujących oraz jako trening wzmacniający umiejętności dla handlowców z pewnym stażem. Obie wersje szkolenie różnią się proporcją części wykładowej w stosunku do warsztatowej oraz poziomem i rodzajem ćwiczeń praktycznych.
Grupa docelowa:
Handlowcy
Doradcy klienta
Opiekunowie klienta
Key Account Managerowie
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Program szkolenia
1. Jak klient podejmuje decyzje?
Dlaczego klienci kupują - rola zakupów?
Rola pierwszego wrażenia
Znaczenie dopasowania oferty do potrzeb klienta
Emocje w procesie decyzyjnym
Gdy sprzedawca hamuje decyzje klienta
2. Obiekcje i zastrzeżenia
Opór klienta - nie bój się go!
Przyczyny oporu klienta
Właściwa postawa sprzedawcy wobec oporu
Typowe wątpliwości klienta
Wątpliwości dotyczące dostawcy
Wątpliwości dotyczące produktu
Wątpliwości dotyczące ceny
3. Porozmawiajmy o cenie
Kiedy rozmawiać o cenie
Techniki prezentacji ceny
Techniki relatywizowania ceny
Powiązanie ceny z innymi elementami oferty
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting
ul. Mokotowska 4/6
00-641 Warszawa
INFO@BACCATA.COM.PL
Grupa docelowa
Handlowcy
Doradcy klienta
Opiekunowie klienta
Key Account Managerowie
Certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Harmonogram
2 dni po 8 godzin w siedzibie Klienta na terenie całej Polski lub w salach szkoleniowych firmy Baccata Enterprise w Warszawie.
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 3500 zł - Skuteczny Lider Zespołu
- 3500 zł - Jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 250 zł - KOMPLEKSOWE SZKOLENIA BHP DLA FIRM
- 3500 zł - OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- 3700 zł - ZARZĄDZANIE CZASEM
- 3500 zł - EFEKTYWNEA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
- 3500 zł - NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻy
- 3500 zł - COACHING W PRACY MENADŻERA
- 4000 zł - Pozytywny feedback – czyli jak udzielać informacji zwrotnej
- 4500 zł - TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
- 2500 zł - TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
- 4500 zł - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING
- 3500 zł - W czym mogę pomóc – czyli jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 3500 zł - Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi
- 4500 zł - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- 4500 zł - REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
- 2500 zł - PROFESJONALISTA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- 3500 zł - TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
- 3000 zł - ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI W CALL CENTER PRZEZ LIDERÓW ZESPOŁU
- 2500 zł - Być menedżerem, czyli jak działać skutecznie
Informacje podstawowe
- Organizator: Baccata Enterprise Sp. z o. o.
- Rodzaj szkolenia: Zamknięte
Cena: 3500 zł Netto